Heibos steunen

De Koninklijke Heibos Sportvereniging (K. Heibos S.V.) bestaat reeds 72 jaar en staat bekend als de gezelligste voetbalclub van Kalmthout.

Bij Heibos kunnen jongeren de volledige cyclus doorlopen (vanaf 5 jaar tot senior). Gesteund door een enthousiaste groep trainers en begeleiders is ons ledenaantal de laatste jaren fors gestegen.

Alle financiële middelen zijn uiteraard meer dan welkom, zodat al onze spelertjes hun favoriete sport naar behoren kunnen uitoefenen. Iedereen die wil bijdragen tot het uitbouwen van een leuke club is van harte welkom!

In deze brochure vind je een overzicht van de verschillende sponsorpakketten. Deze voorstellen bieden een richtlijn en zorgen voor uniformiteit. Speciale wensen zijn natuurlijk mogelijk en worden in onderling overleg vastgelegd, en dan verschijnt misschien ook jouw logo weldra op deze website!

Als je interesse hebt, aarzel  dan niet om ons te contacteren via één van onderstaande gegevens.

Centrale emailadres
sponsoring@heibos.be