K. Heibos SV
Jeugdwerking

Het hoofddoel van onze familiale club is onze jeugd op een leuke en degelijke manier te laten en leren voetballen. Onze trainers zetten zich steeds hard in om een verantwoorde opleiding te waarborgen en om voor een aangename sfeer binnen de ploegjes te zorgen.

In 2011 ontving onze club voor zijn sterke jeugdwerking het kwaliteitslabel uitgereikt door ‘Footpass’, in samenwerking met Bloso, de Vlaamse Overheid en de Voetbalfederatie Vlaanderen. Dit label kregen we voor onze organisatie, ons beleid, onze voetbalvisie en opleiding in het jeugdvoetbal.

Het sportieve en het sociale aspect zijn voor ons even belangrijk, zowel voor spelers, trainers, afgevaardigden, bestuur, medewerkers en supporters. Wij verwachten van onze spelers sportief gedrag op en naast het veld en respect voor tegenstander en scheidsrechter.

Jeugdadviesraad

Hans Van Overvelt

voorzitter jeugdadviesraad
jeugdcoördinator onderbouw (U6 – U11)