K. Heibos SV

Data

• De trainer bezorgt een overzicht van alle speeldata. Deze staan ook op de website www.k-heibos-sv.be
  • Mogelijke wijzigingen of afgelastingen zullen tijdig kenbaar gemaakt worden via de website en via e-mail, sms of telefoon.
  • Op training bezorgt de trainer je een uitnodiging (al of niet schriftelijk) voor de wedstrijden met uur en plaats van afspraak.

Thuiswedstrijden

• Worden gespeeld aan het terrein van Heibos (Koningin Astridlaan) of op het terrein van Bezemheide (Gomarus Van Geelsstraat).
  • Draag geen voetbalschoenen in de kantine
  • Respecteer het rookverbod in de kantine.

Uitwedstrijden

• Uur en plaats is afhankelijk van de tegenstander en de planning van de kalender door de KBVB.
  • Respecteer de regels van die club en zorg voor een positief imago van onze club.

Kleding

• Aan het begin van het seizoen krijgt iedere jeugdspeler (tot U17) een broekje en kousen van de club. Hij neemt die ook persoonlijk mee naar huis om te wassen.
  • Shirts blijven steeds in de voetbaltas en worden bij de jeugd om beurt gewassen door een van de ouders. Dus niemand neemt een trui mee naar huis.

Aankomst

• Zorg dat je drie kwartier voor de wedstrijd aanwezig bent (zo kan je je rustig omkleden en degelijk opwarmen).
  • Draag en gebruik steeds de uitrusting van de club. Het trainingspak dat mogelijk zal aangeboden worden brengt een positief imago voor de club en de sponsor(s).
  • Omkleden moet in de kleedkamer aangeduid door de club.
  • Ouders van de jonge spelers mogen mee in de kleedkamer, maar dit enkel in afspraak met de trainer.
  • Alle spelers gaan samen naar het terrein onder begeleiding van de trainer.

Tijdens de wedstrijd

• Alleen de trainer beslist over de opstelling van de spelers en de te volgen tactiek.
  • De spelers volgen enkel de instructies van de trainer, niet die van de ouders.
  • Respecteer te allen tijde de beslissing van de scheidsrechter. Ook als deze foutief moest zijn.
  • Tijdens de rust gaan de spelers samen met de trainer naar de kleedkamer, uitzonderingen zoals bij mooi weer worden ter plaatse door de trainer bepaald.

Na de wedstrijd

• Douchen na de wedstrijd is verplicht (uitzonderingen om medische redenen kunnen toegestaan worden). Bij niet douchen zal de speler ook geen gratis consumptiebon ontvangen. Trainer en/of afgevaardigde zullen hier streng op toezien.
  • Na de wedstrijd ontvangt elke speler die op het scheidsrechterblad staat een gratis consumptiebon.

Voor de ouders, grootouders, supporters

• Moedig de eigen spelers aan, respecteer daarbij de tegenstander
  • Respecteer de scheidsrechter. Hij is ook een mens en kan fouten maken.
  • Blijf altijd sportief, scheldwoorden, racisme of discriminatie horen niet thuis op een voetbalveld.
  • Betreed tijdens de wedstrijden het veld niet.
  • Hou voldoende afstand aan de zijlijnen om de spelers niet te hinderen
  • Respecteer het rookverbod in de kantine.
  • Hou de omgeving proper en gooi alles in de vuilbakken.
  • Bij vragen en/of opmerkingen kan u steeds terecht bij uw trainer, afgevaardigde of een van de bestuursleden.

Boetes

• Uitzonderlijke boetes, door de KBVB opgelegd aan de club of het clublid, en overduidelijk veroorzaakt door het clublid ten gevolge van wangedrag (racisme, beledigingen aan scheidsrechter of assistent, vandalisme …) kunnen teruggevorderd worden.